Verzenden & retouren


Welkom bij mkautorepairandrestoration.co.uk. Wij zijn trots op onze productkwaliteit en strikte kwaliteitscontrole, maar om u maximale gemoedsrust te bieden, bieden wij een uitgebreide 30 dagen retourgarantie.

Hier is ons garantieproces in 10 punten:
1.U kunt items binnen 30 dagen na levering retourneren. We hebben een vriendelijke klantenservice, we zijn er altijd om u van dienst te zijn. Het enige dat u hoeft te doen, is contact met ons op te nemen en het probleem of de retourreden samen met uw bestelnummer en het bijbehorende SKU-nummer te beschrijven.
2. Als uw product beschadigd of kapot is, help ons dan door duidelijke foto's te sturen met een goede verlichting van het defect voor elk item, inclusief de verpakking van het artikel en de doos.
3. als koper heeft gekozen voor de verkeerde maat / kleur of doet alsof het artikel (item is niet defect), kunnen we terugkeer toestaan ​​zodra we alle informatie in punt 1 ontvangen. De klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten gemaakt op geretourneerde / geruilde merchandise .

.4.Ondanks onze strikte QC-procedure in uitzonderlijke gevallen, gebeuren er dingen ... Als het item dat u hebt ontvangen onjuist is of als onze maat niet klopt, volg dan alstublieft de stappen: - Verkeerde items: stuur ons foto's met goede belichting van het artikel en de verpakking en labels van het product dat u hebt ontvangen.
- Grootte problemen: neem contact met ons op met uw bestelnummer, de artikelcode, vermeld de maat die u hebt besteld en de maat die u hebt ontvangen. Laat ons weten of de aanpassing te groot of te groot is.
Zodra we hebben bevestigd dat we de verkeerde maat hebben verzonden, zullen we een alternatief product verzenden of restitutie aanbieden aan je Rosegal Wallet als winkelkrediet of aan je betaalaccount.
-Als u het verkeerde artikel of het verkeerde artikel hebt gekocht, laat het ons weten. We kunnen het product aan ons terugsturen voor restitutie of omruiling van de productwaarde. Verzendkosten voor het retourneren van de artikelen zijn voor rekening van de klant.

5.Neem altijd vriendelijk contact met ons op om het retouradres te ontvangen met uw reden van retourneren (zie punt 1). Gelieve uw artikel (en) niet terug te sturen totdat we u het juiste adres hebben teruggestuurd - dit is niet hetzelfde als dat op uw pakket.

6.Alle artikelen moeten worden teruggestuurd in hun originele staat en verpakking, ongedragen, ongewassen, met alle tags duidelijk bevestigd met eventuele bijbehorende accessoires die waren inbegrepen. Productrendementen die vervuild zijn, op enigerlei wijze zijn gewijzigd of niet in overeenstemming zijn met het bovenstaande en niet worden geaccepteerd.
7. stuur het pakket via geregistreerde luchtpost volgens onze RMA formulier instructies ALLEEN zodat uw item ons gemakkelijk kan bereiken. Retourneer het artikel NIET met versnelde verzendmethoden zoals DHL, UPS of Fedex. Als u dit doet, kan het item worden vertraagd in de Chinese douane. Bovendien worden douanekosten in rekening gebracht. Omdat importbelastingen meestal duurder zijn dan het artikel zelf, kunnen we het pakket niet ontvangen.
ELKE VRAAG GELIEVE TE VOELEN VRIJ OM ONS TE CONTACTEREN, WIJ ZIJN HIER VOOR U.
Terug